Ile kosztuje prosty CRM?
Sprawdź ofertę na plan abonamentowy
Start
5 PLN/ użyt./mies.
- Zarządzaj szansami sprzedaży
- Twórz spójną bazę wiedzy o kontrahentach
- Analizuj wyniki sprzedażowe
- Sprawnie deleguj zadaniami
- Dostosuj pulpit pracy do swoich własnych potrzeb
Standard
9 PLN/ użyt./mies.
Funkcje Start oraz:
- Sprawnie komunikuj się z członkami Twojego zespołu za pomocą wbudowanego komunikatora
- Zadbaj o bezpieczeństwo danych firmowych poprzez zarządzanie uprawnieniami pracowników
Pro
12 PLN/ użyt./mies.
Funkcje Standard oraz:
- Automatycznie uzupełniaj dane kontrahentów dzięki integracji z GUS
- Pobieraj informacje o osobach kontaktowych do pliku xlsx
Wszystkie podane ceny są cenami netto za użytkownika.
Co wyróżnia QuickCRM?
Utrzymanie systemu na naszych serwerach
Błyskawiczny dostęp — bez potrzeby skomplikowanego wdrażania
Możliwość przejścia na wyższe rozwiązanie bez kosztów migracji danych
Bezpłatne aktualizacje systemu zawierające nowe moduły oraz usprawnienia
9 korzyści dla Ciebie i Twojej firmy
Brak limitów klientów, szans sprzedaży, zleceń
Nie martwisz się
o ograniczenia systemu.
Bezpłatne materiały how–to i wiedza biznesowa.
Zyskujesz przewagę
konkurencyjną.
Dostępność komplementarnych systemów dla innych obszarów firmy
Dowolnie rozwijasz funkcjonalność systemu.
Poznaj nasze inne rozwiązania
Synergius CRM to nasze drugie rozwiązanie z zakresu customer relationship, na które możesz przejść w momencie, w którym Quick CRM będzie dla Ciebie niewystarczający. Jego celem jest wsparcie przedsiębiorstw z większymi potrzebami w aspekcie obsługi i budowania relacji z klientami. Program oferuje nie tylko podstawowe funkcje usprawniające proces sprzedaży, ale także dodatkowe elementy przyczyniające się do większej efektywności pracy.
Automico B2B to platforma internetowa do sprzedaży produktów klientom biznesowym. Jest to funkcjonalne narzędzie przeznaczone dla producentów, dystrybutorów i hurtowników, którzy poszukują nowych kanałów sprzedażowych i chcą rozwijać sprzedaż online. Internetowa hurtownia B2B to sposób na sprawną obsługę klientów, a także oszczędność czasu.
Serwis Planner to program do zarządzania serwisem, którego celem jest wsparcie procesu obsługi różnego rodzaju zleceń. System dedykowany jest przedsiębiorstwom zajmującym się na co dzień realizacją zgłoszeń z zakresu serwisu maszyn i urządzeń, usług instalacyjnych, a także stacjonarnych działań w zakresie napraw sprzętu.
Nasze kolejne rozwiązanie to Aura Business – dedykowany system do kompleksowego zarządzania procesami biznesowymi. Jego zadaniem jest wsparcie dużych przedsiębiorstw z indywidualnymi potrzebami w wielu różnych obszarach. Specyfika dedykowanego programu pozwala elastycznie dobierać potrzebne moduły, modyfikować istniejące funkcje, a także tworzyć całkowicie nowe rozwiązania.
Najczęściej zadawane pytania
Czy podane ceny są cenami netto?
Tak, wszystkie zawarte w cenniku kwoty są kwotami netto. Należy do nich doliczyć 23% podatek VAT.
Czy wersja demo może być moim systemem?
Tak. Po uruchomieniu systemu masz dostęp do pełnej funkcjonalności QuickCRM w wersji PRO. Już od początku możesz wprowadzać swoje dane, a później poprzez płatność PayU wybrać plan i przedłużyć ważność systemu na taki okres, jaki potrzebujesz.
Co to znaczy, że system jest dostępny w SaaS-ie?
QuickCRM dostarczamy w ramach usługi wynajmu. Dzięki temu klient bez zbędnych instalacji czegokolwiek bardzo szybko otrzymuje gotowy do pracy system. QuickCRM w ramach tej usługi utrzymywany jest na naszych serwerach. Aby korzystać z systemu, wystarczy dostęp do Internetu i przeglądarka internetowa. System jest mobilny, tzn. dostosowany do takich urządzeń jak komputer, tablet oraz telefon.
Czy mogę wypróbować QuickCRM, zanim zdecyduję się na wynajem?
Zdecydowanie. Możesz za darmo, samodzielnie uruchomić swój system (tutaj). System będzie prezentował możliwości pakietu PRO, a subskrypcja będzie ważna 30 dni. Jeśli zdecydujesz się na wynajem, możesz dokonać tego samodzielnie z poziomu systemu. W innym przypadku po okresie subskrypcji, system zostanie wygaszony.
Czy jeśli zdecyduje się na wersję Standard, będę mógł w przyszłości przejść na wyższą wersję?
Oczywiście. QuickCRM jest elastyczny. Możesz na początku wybrać wersję Start czy Standard, a następnie przejść na wyższy pakiet. Przejście na wyższą wersję będzie automatyczne i zajmie kilka chwil, zrobisz to z poziomu swojego systemu.
Co jeśli mam niestandardowe potrzeby?
QuickCRM jest gotowym, ale elastycznym rozwiązaniem. Jeśli nie znalazłeś ważnej dla Ciebie możliwości, skontaktuj się z nami, spróbujemy dopasować system do Ciebie. Jeśli nie będzie to możliwe w dostępnych planach, zaproponujemy Ci nasze inne rozwiązania. Jesteśmy dostawcą oprogramowania dla biznesu od ponad 15 lat i w swojej ofercie mamy też inne systemy CRM.