Uporządkowany proces sprzedaży

Twórz własne kampanie i efektywnie zarządzaj szansami sprzedaży

Jednym z najważniejszych zadań systemu CRM jest uporządkowanie procesu sprzedaży. System sprawia, że jest on bardziej efektywny i wydajny. Wykorzystasz do tego funkcję zarządzania szansami sprzedaży, która w graficzny sposób prezentuje całą kampanię sprzedażową. Takie zestawienie pozwala zebrać w jednym miejscu najważniejsze informacje na temat całej sprzedaży. To skuteczne narzędzie pracy dla handlowców, ponieważ pomaga im zrealizować zaplanowane cele. Jest także niezwykle przydatne dla menedżera, który musi stale monitorować proces sprzedaży.

Tak zaprojektowany proces prowadzi handlowca po przemyślanej ścieżce sprzedażowej, a szefowi sprzedaży pozwala w szybki sposób monitorować sytuację i wprowadzać usprawnienia.

Dostosuj wygląd kampanii do własnego procesu sprzedaży.

Jak to działa?

W kolumnach zaprezentowane są etapy procesu sprzedaży wraz z podsumowaniem liczby i prognozowanej wartości szans na każdym etapie. W każdej z kolumn znajdują się szanse sprzedaży, a ich ikony informują o zaplanowanych, jeszcze nie zaplanowanych i niezrealizowanych zadaniach. Widok posiada wiele filtrów (np. według osoby odpowiedzialnej, terminu, zadań na dziś), tak abyś mógł jeszcze szybciej odszukać potrzebne informacje i łatwiej planować zadania. Natomiast w samej szansie znajdują się posegregowane informacje na temat planowanej sprzedaży dla danego klienta, a także o wykonanych przez Twoich handlowców zadaniach względem danej szansy.

Możesz mieć wiele aktywnych kampanii jednocześnie np. proces wprowadzania produktu na rynek i proces rozwijania współpracy z obecnymi klientami.

Raporty

Zestawienia, które pokocha każdy analityk, kierownik czy szef sprzedaży. Nikt nie chce poświęcać wielu godzin na ich tworzenie, prawda?

CRM na podstawie danych, zebranych z całej kampanii, tworzy zawsze aktualne raporty, które dostarczają takich informacji jak np.:

  • liczba i wartość wygranych szans sprzedaży, które pozwolą monitorować sprzedaż,
  • konwersję szans sprzedaży na każdym etapie, dzięki której wskażesz wąskie gardła Twojego procesu,
  • przyczyny utraty szans sprzedaży, dzięki którym udoskonalisz swoją ofertę,
  • aktywność handlowców, na podstawie której opracujesz najlepszy sposób pracy z klientem.

Co zyskujesz?

Uporządkowany proces sprzedaży

Możliwość szybkiej weryfikacji działań handlowców

Zawsze aktualne raporty na temat sprzedaży

Skuteczne narzędzie pracy dla handlowca

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz.

WYPRÓBUJ ZA DARMO