CRM dla średniej firmy

Szukasz systemu CRM dla przedsiębiorstwa do 50 pracowników?

Potrzebujesz systemu CRM dla średniej firmy, który uporządkuje Twoje procesy sprzedażowe?



Stworzyliśmy prosty system CRM dla średniej firmy. Quick CRM jest przeznaczony do zarządzania procesami sprzedażowymi oraz koordynowania działań handlowców.

Na tym etapie rozwoju firmy często szukzają sposobu na uporządkowanie i optymalizację procesów. System CRM dla średniej firmy wspiera przedsiębiorstwa w obszarze tworzenia kompletnej bazy kontrahentów, koordynacji pracy czy już wcześniej wspomnianych procesach sprzedażowych. Sprawdzone narzędzie w postaci widoku szans sprzedaży to źródło wiedzy na temat kampanii sprzedażowych, które są nieocenioną pomocą w pracy handlowca.

Zależy Ci na rozwoju firmy? Sprawdź, czy Twój dostawca oferuje oprogramowanie, które sprosta wyzwaniom zmiennego otoczenia i nowym potrzebom Twojego przedsiębiorstwa.



Najważniejsze funkcje prostego systemu CRM



Obszary wspierane przez system CRM dla średniej firmy



Zarządzanie szansami sprzedaży

Jedna z najważniejszych funkcji systemu CRM dla średniej firmy. Zarządzanie szansami sprzedaży uporządkuje oraz zoptymalizuje proces sprzedaży i obsługi klienta B2B. Handlowcom ułatwi zarządznaie szansami sprzedaży i realizację celów, kierownikowi - weryfikację i planowanie działań handlowców, a przede wszystkim zaoszczędzi czas.





Koordynacja pracy

Dzięki funkcji planowania i koordynacji pracy, delegowanie zadań i ich monitorowanie staje się o wiele łatwiejsze. Pracownicy mogą współdzielić kalendarze, sprawdzić przydzielone im zadania, wiązać zadania z obiektami (np. szansami sprzedaży). Natomiast kierownik na bieżąco może weryfikować działania handlowców, bez konieczności poświęcania czasu na zbieranie informacji.



Baza wiedzy o kontrahentach

Baza wiedzy o kontrahentach jest uporządkowanym, kompletnym źródłem wiedzy o współpracy z klientami. Zbiera podstawowe informacje o firmie, kontaktach, a także o historii współpracy, zaplanowaych zadaniach, ustaleniach z klientem czy powiązanych umowach.



Analiza sprzedaży

Raporty dostępne w systemie dostarczają wiele cennych informacji. Podczas ich analizowania dowiesz się, gdzie występują wąskie gardła w procesie, dlaczego szanse sprzedaży są tracone, który z handlowców jest najskuteczniejszy, a który potrzebuje wsparcia. Jest to nieoceniona pomoc
w efektywnym zarządzaniu sprzedażą
.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz.