CRM w chmurze. Jaki CRM wybrać

CRM w chmurze — idealny od początku

W historii każdej rozwijającej się firmy przychodzi taki moment, w którym należy wybrać system do zarządzania relacjami z klientami. Na rynku dostępnych jest obecnie wiele różnorodnych rozwiązań, które pomagają kontrolować i analizować wszystkie informacje dotyczące kontaktów i sprzedaży. Rozwiązania te przyjmują różną postać. Mogą być to systemy instalowane na firmowych komputerach albo takie, których obsługa odbywa się całkowicie online, czyli np. CRM w chmurze. Wybór z pewnością nie jest prosty, więc

jaki CRM będzie najlepszy na początek?

Zdążyliśmy się już przyzwyczaić, że w obecnych czasach większość usług, z jakich korzystamy, opiera się na internetowej chmurze obliczeniowej. To znaczy, że wszystkie dane i procesy znajdują się na zewnętrznych serwerach, do których mamy zdalny dostęp w dowolnym czasie i miejscu. Dzięki brakowi konieczności instalacji i konfiguracji oprogramowania oraz dostępowi z wielu urządzeń korzyści są natychmiastowe.Dlaczego Twoja firma także miałaby nie mieć tego przywileju? Pierwszym systemem powinien być CRM w chmurze!

Przede wszystkim prostota!

Jednak sam CRM w chmurze nie da wymiernych korzyści, jeśli będzie skomplikowany i przeładowany funkcjami. Dlatego wybierając pierwszy CRM dla firmy kierujmy się przede wszystkim prostotą działania i intuicyjnym interfejsem użytkownika. Szukajmy systemu, który ma niezbędne funkcje, wspomagające skuteczne zarządzanie sprzedażą. Jedną z nich mogą być np.szanse sprzedaży, dzięki którym jak na dłoni widać wszystkie informacje o transakcjach w firmie, o klientach, u których mamy zaległe kontakty albo o wartościach ofert. Inną pomocną cechą będą raporty, pozwalające analizować sprzedaż, oceniać jej słabe i mocne strony, a także aktywność handlowców.Możemy realnie wpłynąć na skuteczność zespołu sprzedażowego.Bez analizy sprzedaż będzie utrudniona.

W codziennej koordynacji pracy firmy pomoże nam kalendarz i zadania, które informują o poczynaniach pracowników oraz planowanych spotkaniach. Jeszcze jedną przydatną funkcją są kartoteki klientów. Wszystkie informacje o kontrahentach są spójne i uporządkowane w jednym miejscu. Tak powinien wyglądać pierwszy CRM pod względem funkcji. Obecność tych wyżej wymienionych oszczędzi nam sporo nerwów, godzin szkoleń oraz czasu straconego na szukaniu rzeczy, która powinna być dostępna dokładnie tam, gdzie byśmy jej szukali. Tutaj zasada „mniej znaczy więcej” sprawdza się całkowicie.

Dla kogo przeznaczony jest prosty system CRM w chmurze?Dla każdej dynamicznie rozwijającej się firmy z potencjałem. Dla ambitnych przedsiębiorców, którzy rozkręcają swój biznes i chcą wznieść go na wyższy poziom. Dla wszystkich, którzy chcą mieć stały dostęp do danych i zadbać o jak najlepsze relacje ze swoimi klientami oraz dla tych, dla których czas to pieniądz, bo prostota i łatwość w użyciu oznacza szybkie pojawienie się zakładanych efektów.

Zaoszczędź mnóstwo czasu i poświęć go swoim klientom

W jaki sposób prosty CRM w chmurze wesprze rozwój Twojego biznesu? To proste. Masz stały dostęp do informacji – spójnych i uporządkowanych. Twój zespół pracuje też zdalnie? Wybierając CRM w chmurze możecie pracować z różnych zakątków świata. Pracuj w Warszawie, Nowym Yorku, Sydney, a nawet na Kasprowym Wierchu, a Twoja firma będzie wszędzie tam, gdzie masz dostęp do Internetu. Kontroluj zadania, wyznaczaj cele, bądź na bieżąco ze sprawami firmy używając telefonu, tabletu albo komputera. CRM online to oszczędność czasu.

Dzięki głównym funkcjom np. raportom, kartotekom kontrahentów, szansom sprzedaży nie musisz szukać informacji, wszystko dostępne jest w systemie na wyciągnięcie ręki.Zaoszczędzony czas możesz poświęcić na jeszcze lepszą obsługę swoich klientów.Dla rozwijającego się biznesu bardzo istotne są zazwyczaj kwestie finansowe. CRM w chmurze oznaczabrak konieczności zakupu oprogramowania oraz inwestycji w infrastrukturę informatyczną. Wszystko spoczywa na barkach producenta oprogramowania, który dostarcza kompletne rozwiązanie i zapewnia opiekę, aby wszystko działało, jak należy. Twoja firma wnosi jedynie miesięczną opłatę za użytkowanie danego rozwiązania. Dzięki temukoszty są stałe i łatwo zaplanować je w firmowym budżecie.

Wykorzystaj potencjał swojego biznesu, wspierając go odpowiednim oprogramowaniem. Odpowiednim, czyli adekwatnym do jego bieżących potrzeb. Dzięki funkcjom takim jak szanse sprzedaży skupisz się na priorytetach. Widzisz, które szanse są bardzo wartościowe, a które mniej. Zawsze wiesz, jakie zadania są realizowane przez pracowników. Jeśli Twoja firma nadal się rozwija, wybierz rozwiązanie, które przyspieszy ten rozwój – proste, szybkie, intuicyjne oraz funkcjonalne.