Poznaj funkcje systemu CRM

Stworzony, by wspierać zespoły w codziennej pracy

Zarządzanie szansami sprzedaży

Zarządzając szansami sprzedaży w systemie CRM, usprawnisz skomplikowane procesy sprzedażowe. Wyznaczaj priorytety i gromadź ważne informacje w jednym miejscu. Monitoruj postępy w nawiązywaniu relacji z klientami, odpowiadaj na ich potrzeby i zyskaj satysfakcję ze wzrostu sprzedaży w firmie! Jakie jeszcze funkcje systemu CRM sprawią, że Twój biznes wejdzie na wyższy poziom?

Kalendarz i zadania

Kalendarz i zadania w QuickCRM pomogą Ci być na bieżąco ze wszystkim. Planuj, koordynuj, monitoruj. Zlecaj zadania konkretnym pracownikom i przypisuj je do konkretnych firm. Trzymaj rękę na pulsie — zapanuj nad realizacją działań w firmie!

Raporty

Wyobrażasz sobie prowadzenie skutecznej sprzedaży bez jej analizy? My też nie. Dlatego QuickCRM zapewnia raporty niezbędne w pracy każdej firmy. Analizuj aktywność handlowców, lejek szans sprzedaży i przyczyny utraty potencjalnych klientów. Udoskonalaj procesy sprzedaży na podstawie łatwo dostępnych danych!

Komunikator

Prosty CRM powinien zapewniać łatwą komunikację. Z tego powodu QuickCRM został wyposażony w komunikator umożliwiający sprawną wymianę informacji. Za pomocą komunikatoraskontaktujesz się ze swoimi pracownikami bez konieczności korzystania z zewntrznych aplikacji. Wysyłane wiadomości możesz powiązać z zadaniem lub firmą. Masz możliwość prowadzenia rozmów grupowych i wysyłania plików. W razie potrzeby szybko odnajdziesz wysłaną wiadomość, ponieważ wszystkie konwersacje są bezpiecznie przechowywane w systemie.

Kartoteki kontrahentów

System CRM pełni między innymi funkcję bazy wiedzy. To dzięki gromadzeniu informacji w jednym miejscu i ich uporządkowaniu wykonywanie codziennych obowiązków może przebiegać sprawniej. Takim miejscem w QuickCRM jest kartoteka kontrahenta, która zawiera dane niezbędne do prowadzenia skutecznej komunikacji z Twoimi partnerami biznesowymi!

Dynamiczne pulpity

Pulpit w QuickCRM jest miejscem, w którym użytkownik systemu ma możliwość gromadzenia najważniejszych dla siebie informacji. Może on zostać dowolnie zmodyfikowany i zapewniać w ten sposób wysoki komfort użytkowania systemu. Na pulpicie mogą pojawić się różne informacje, w zależności od obejmowanego stanowiska czy też preferencji. Daje to gwarancję, że wszystkie działania będą przebiegały sprawniej, a ważne dane będą zawsze pod ręką.

Zarządzanie uprawnieniami

Aby zapewnić swoim pracownikom dostęp do odpowiednich dla nich elementów systemu, wykorzystaj zarządzanie uprawnieniami. Decyduj, którzy użytkownicy systemu mogą wykonywać konkretne czynności i odczytywać konkretne informacje. W ten sposób zwiększysz bezpieczeństwo danych i ułatwisz pracownikom codzienną pracę — dostęp tylko do niezbędnych im informacji ułatwi poruszanie się po systemie.