mobilny crm sprzedaż

Mobilny CRM, który zwiększy Twoją sprzedaż.


Twoim celem jest zwiększenie sprzedaży?

A może szukasz sposobu na lepszą organizację pracy i koordynowanie pracownikami? Czy raczej szukasz narzędzia, które usprawni kontakt z klientami? W każdym z wymienionych przypadków — mam dla Ciebie dobrą informację. Mobilny CRM pomoże Ci w realizacji wszystkich tych celów. Ciężko w to uwierzyć? Zobaczmy, co mówią liczby:

Liczne badania dowodzą, że wdrożenie systemu CRM w organizacji prowadzi do konkretnych, mierzalnych efektów. Jakie to efekty?
  • Badania zorganizowane przez Nucleus Research dowodzą, że 65% firm, które używają CRM, osiąga założone cele finansowe. Tylko 22 % firm nieużywających CRM może pochwalić się sukcesem na tym polu.
  • Badania Forrester mówią, że po wdrożeniu CRM, koszty pracy związanej z obsługą klienta zmalały o 40%, a koszt wszystkich pracowników zmniejszył się łącznie o 20%.
  • Firma, która wdraża CRM dla 50 pracowników ma szansę zaoszczędzić 325 000 dolarów rocznie.
  • Aż 74% firm zadeklarowało, że po wdrożeniu CRM, poprawiły się ich relacje z klientami.
  • Brzmi zbyt pięknie? Spróbujmy przyjrzeć się możliwościom, jakie ma do zaoferowanie prosty, mobilny system CRM.

    Co jest potrzebne do zwiększenia wyników sprzedaży?

    Metod na zwiększenie sprzedaży jest wiele i opierają się różnych założeniach. Mają one jednak wiele wspólnych punktów, które możesz wykorzystać w swojej strategii. W następnej części zobaczysz, jak możesz realizować te założenia, używając mobilnego systemu CRM.

    Sprzedaż wymaga kontaktu

    QuickCRM jest prostym narzędziem, z którego możesz korzystać na swoim komputerze, tablecie i telefonie. Nie musisz instalować żadnego oprogramowania — wszystko znajduje się w chmurze. Tam też znajdują się wszystkie potrzebne Ci informacje. Sprawna sprzedaż to przede wszystkim sprawna komunikacja. Aby zapewnić swoim klientom najwyższy poziom obsługi, potrzebujesz dostępu do informacji na temat ich potrzeb, możliwości, zainteresowań. Tak naprawdę zależnie od tego, co sprzedajesz, możesz potrzebować wielu różnych danych. Mobilny CRM daje Ci możliwość zapisywania tych informacji za pomocą dowolnego urządzenia. Notatki w formie opisu kontrahenta lub dowolnych atrybutów, które mu przypiszesz, będą dostępne w systemie i w każdej chwili będziesz mógł do nich wrócić. Nigdy nie zdarzy się sytuacja, w której zadzwoni do Ciebie klient, a Ty nie będziesz wiedział, kim on jest ani jak z nim rozmawiać.

    Sprzedaż wymaga strategii

    Opracowanie spójnej strategii jest kluczem do prowadzenia skutecznej sprzedaży. Mobilny CRM pomaga ją realizować, bo umożliwia projektowanie kampanii sprzedażowych. Stwórz kilka kampanii, zaplanuj pracę i obserwuj, jak postępuje. Dzięki szansom sprzedaży możesz śledzić postęp każdej transakcji, od pozyskania leadu, aż do sprzedaży i jeszcze dalej. Utrzymanie założonej strategii w dłuższej perspektywie może okazać się trudne. Czy istnieją sposoby, które pozwalają czuwać nad jej wykonaniem? Mobilny dostęp do Twoich kampanii pozwoli na kontrolowanie postępów, nawet jeśli nie ma Cię w firmie. Wystarczy, że weźmiesz do ręki swój telefon, zalogujesz się do systemu i gotowe. Możesz sprawdzać progres w realizacji każdego projektu, korzystając z widoku szans sprzedaży.

    Sprzedaż wymaga zarządzania

    Trzeba się zgodzić, że kontrolowanie postępów nie wystarczy, aby osiągnąć sukces. Jako właściciel firmy lub kierownik działu sprzedaży, musisz też odpowiednio zarządzać własną pracą i pracą całego zespołu. Mobilny CRM sprawi, że będzie to dużo łatwiejsze i szybsze. Jak? QuickCRM to także interaktywny kalendarz, służący do planowania pracy i przydzielania zadań. Zapomnij o papierowych notatnikach czy tymczasowych rozwiązaniach — mobilny CRM pozwala Ci podzielić zadania między pracowników i zaplanować spotkania w mgnieniu oka. I to za pomocą dowolnego urządzenia. Prowadzenie firmy za pomocą smartfona wydaje Ci się niemożliwe? Przekonaj się i sprawdź DEMO.

    Zabierz ze sobą wszystkie raporty — mobilny CRM analityczny.

    Wiesz już, jak ważne jest trzymanie się założonej strategii i jak można robić to za pomocą systemu CRM. Ale czy są jeszcze jakieś sposoby na analizowanie działań sprzedażowych? Oczywiście — mobilny CRM pozwala Ci zabrać ze sobą kilka przydatnych raportów. Dotyczą one m.in. aktywności poszczególnych handlowców, Twojego lejka sprzedaży i informują o przyczynach utraty szans. Dotychczas wykonanie takiego raportu zajmowało Ci dużo czasu? Teraz będą generowane automatycznie i możesz je wyświetlać na swoim telefonie. W każdej chwili możesz sprawdzić najważniejsze wskaźniki, bez liczenia, sortowania i przepisywania danych.

    Czy CRM jest trudny w obsłudze?

    QuickCRM to oprogramowanie mobilne. Dzięki wykorzystaniu technologii SaaS, możesz go używać bez wcześniejszej instalacji, bowiem wszystko dzieje się w Twojej przeglądarce internetowej. Aby z niego korzystać, nie musisz mieć zaawansowanej wiedzy informatycznej. Można się pokusić o stwierdzenie, że obsługa mobilnego CRM-u jest dziecinnie prosta. Programy SaaS obsługuje się bardzo podobnie do innych stron internetowych. Każdy użytkownik, który chociaż chwilę spędził w sieci, poradzi sobie bez problemu.

    Dlaczego warto zdecydować się na mobilny CRM?

    Poza korzyściami, które zostały wymienione w tym artykule, warto zaznaczyć te, które tyczą się całości wpływu CRM na organizację. Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) nie ogranicza się tylko do obsługi programu. To również pewna metodyka, filozofia prowadzenia działalności biznesowej. Opiera się ona na założeniu, że w procesie sprzedaży nadrzędnym celem jest jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klienta.

    Podsumowanie

    Wprowadzenie do swojej firmy rozwiązań klasy CRM z pewnością pozytywnie wpłynie na relacje z klientami. Wykorzystanie jego możliwości w wersji mobilnej sprawi też, że praca będzie dużo prostsza i będzie można ją wykonywać w dowolnym miejscu na świecie. Taka wizja może być kusząca dla właściciela firmy, kierownika działu handlowego lub każdej innej osoby, która potrzebuje więcej spokoju i wolności w życiu zawodowym. Chcesz się przekonać? Skontaktuj się z nami.