W QuickCRM możesz stworzyć dowolną liczbę kampanii i szans sprzedaży. Każdą z nich możesz także dowolnie dopasować do właściwości procesów sprzedażowych w Twojej firmie. W systemie domyślnie skonfigurowany jest widok kampanii sprzedażowej złożonej z czterech etapów, ale możesz dowolnie zarządzać ich ilością. Dla każdego z etapów możesz także stworzyć dowolne cele. Przekonaj się, jak łatwe jest zarządzanie sprzedażą w QuickCRM!
Tworzenie kampanii sprzedażowej
[1] Aby stworzyć nową kampanię sprzedażową, wybierz “Ustawienia”, a następnie “Parametry systemu”.
[2] Następnie przejdź do “Listy kampanii”.
[3] Kliknij przycisk “dodaj nowy”, aby dodać nową kampanię.
[4] Wpisz nazwę dla tworzonej kampanii.
[5] Uzupełnij opis kampanii.
[6] Zmień status kampanii na “aktywna”.
[7] Pamiętaj o zaznaczeniu pola “Wartości aktywne”.
[8] Zapisz wprowadzone zmiany.
[9] Przypisz odpowiednią nazwę do każdego ze stworzonych etapów.
[10] Możesz tworzyć dowolną liczbę etapów kampanii. Aby dodać kolejne etapy, kliknij przycisk “dodaj nowy”.
[11] Dla każdeego z etapów kampanii sprzedażowej możesz stworzyć dowolne cele.
[12] Aby dodać kolejne cele, kliknij przycisk “dodaj cel”.
[13] Zapisz wprowadzone zmiany.
Stworzone przez Ciebie cele będą widoczne w karcie szansy sprzedaży. Cele będą zmieniać się w każdym etapie we wskazany przez Ciebie sposób.
[14] Aby do dać atrybuty dla kampanii sprzedażowej, wybierz “Ustawienia”, a następnie “Parametry systemu”.
[15] Następnie kliknij “Atrybuty kampanii i szans sprzedaży”.
[16] W tym miejscu znajduje się lista atrybutów dla kampanii sprzedażowych. Aby dodać kolejne atrybuty, kliknij “dodaj nowy”.
[17] Nadaj odpowiednią nazwę dla dodawanego atrybutu.
[18] Wybierz rodzaj atrybutu. W systemie dostępnych jest 6 typów atrybutów:
tekst,
liczba,
prawda / fałsz,
data,
lista wyboru,
zestaw tagów.
[19] Zaznacz to pole, aby aktywować atrybut.
[20] Wpisz w to pole odpowiednią liczbę, aby ustalić kolejność wyświetlania atrybutów w karcie szansy sprzedaży.
[21] Następnie dodaj uprawnienia do odczytu i edycji atrybutów. Kliknij przycisk “dodaj uprawnienia” i zdecyduj, którzy pracownicy mają mieć dostęp do atrybutów.
[22] Zapisz wszystkie wprowadzone zmiany.
W następnym kroku musisz przydzielić stworzone atrybuty do konkretnej kampanii. Wybierz ponownie “Ustawienia”, “Parametry systemu” i “Lista kampanii”. Wybierz edycję kampanii.
[23] Wybierz atrybut, który chcesz dodać do kampanii.
[24] Kliknij przycisk “dodaj”.
[25] Zapisz wprowadzone zmiany.
Stworzone przez Ciebie atrybuty pojawią się w karcie szansy sprzedaży należącej do wskazanej przez Ciebie kampanii.
[26] Aby wyświetlić szanse sprzedaży należące do konkretnej kampanii sprzedażowej, wybierz kampanię z rozwijanej listy.
[1] Aby dodać nową szansę sprzedaży, kliknij przycisk “nowa”.
[2] Uzupełnij pole “Nazwa osoby kontaktowej”. Jeśli taka osoba kontaktowa nie istnieje jeszcze w systemie, system poinformuje Cię o tym, wyświetlając znacznik “NOWA”. Jeśli natomiast osoba kontaktowa jest już w systemie, wystarczy, że wpiszesz pierwsze litery, a otrzymasz automatyczne podpowiedzi.
[3] Uzupełnij pole “Nazwa firmy”. I w tym przypadku system poinformuje Cię, jeśli dana firma jest w systemie nowa lub wyświetli automatyczne podpowiedzi, jeśli firma znajduje się już w systemie.
[4] Pamiętaj, aby zapisać wszystkie wprowadzone zmiany.
Stworzona przez Ciebie szansa sprzedaży znajduje się w widoku szans sprzedaży. Znajduje się ona na etapie, który wybrałeś podczas jej tworzenia. Aby przejść do karty szansy sprzedaży, wystarczy kliknąć w nią dwa razy.
W karcie szansy sprzedaży odnajdziesz wszystkie ważne informacje, które wcześniej zostały tam zgromadzone.
[5] Za pomocą metody “drag and drop” możesz w łatwy sposób przenosić szanse sprzedaży pomiędzy etapami.
[6] Aby oznaczyć szansę jako wygraną lub utraconą czy też aby usunąć szansę sprzedaży, także wystarczy przesunąć ją w odpowiednie miejsce.