Pomoc

Kampanie sprzedażowe

W QuickCRM możesz stworzyć dowolną liczbę kampanii i szans sprzedaży. Każdą z nich możesz także dowolnie dopasować do właściwości procesów sprzedażowych w Twojej firmie. W systemie domyślnie skonfigurowany jest widok kampanii sprzedażowej złożonej z czterech etapów, ale możesz dowolnie zarządzać ich ilością. Dla każdego z etapów możesz także stworzyć dowolne cele. Przekonaj się, jak łatwe jest zarządzanie sprzedażą w QuickCRM!

Tworzenie kampanii sprzedażowej

[1] Aby stworzyć nową kampanię sprzedażową, wybierz “Ustawienia”, a następnie “Parametry systemu”.

[2] Następnie przejdź do “Listy kampanii”.

[3] Kliknij przycisk “dodaj nowy”, aby dodać nową kampanię.

[4] Wpisz nazwę dla tworzonej kampanii.

[5] Uzupełnij opis kampanii.

[6] Zmień status kampanii na “aktywna”.

[7] Pamiętaj o zaznaczeniu pola “Wartości aktywne”.

[8] Zapisz wprowadzone zmiany.